2016-02-28

【小紀漫遊英格蘭】春季郊遊記@布萊頓、七姊妹崖 (上)

image
20160227 春季郊遊樂@布萊頓、七姊妹崖 (上)
雖然現在已經夜深,但係好想寫左先!
費事過左啖氣~~~

今日去左Brighton & Seven Sisters
前者好歡樂、繽紛
後者好平靜、舒服

今朝本身買左10點巴士飛既
其實巴士係慢既,2個半鐘先到,
但因為真係平過火車太多(來回£12),
而且無抱有好大期望,
諗住無咩做八個鐘都夠皮喇掛?!

但係出發前一日(其實即係尋日),
我朋友同我講話附近有個崖都好值得去。
上網爬下文,發覺車程要成個鐘,即係來回兩。個。鐘。
跟住都諗左好耐,去定唔去好呢?!
去?唔去??去???唔去????
一場去到都唔去睇下,
淨係留響市區好似浪費左。
所以都係決定GOGOGO!

點知!好衰唔衰,本身已經唔夠時間,我仲竟然唔知醒!!!!!
跑得唔夠快,遲左一分鐘,巴士開走了。
我即場呆左十幾分鐘(⊙o⊙)
腦袋空白一片,好似老細問我野果時咁!!!!!
望下個天,雖然唔係好藍不過又唔算太差。
咁早起身成日流流長都唔知做咩好……
所以最後都係決定買多張單程飛,照去啦!(單程£11.7。傻的嗎。)

image
之前每次都在危急存亡之秋也時趕到,今次遲到的人終於受到教訓了。

image
下班車開11 am,見有時間,唯有去黎天王度食個早餐先。三文魚蛋包,咖啡(£3.95,抵!)

image
嗚...嗚...嗚...

image
出發!!!完全無影響心情,而且仲好期待~~~

image
中途停左好多個站,怪唔乜知咁耐先到啦!訓左一個鐘,醒來睇風景,嘩,好似渡假村!!

image
Brighton Coach Station就響Brighton Pier附近,算係不幸中之大幸!
因為今日唔諗住City Walk,打算到達後立即轉巴士去Seven Sisters,有得順路經過行個圈都算小Bonus~~

image
因為London無海,所以我都好耐無去過海灘嚕~~

image
Brighton Pier 出面有個小示威。

image
遇見Small Ben。Nice to meet you!!

image
image
image
image
諗住搭2:07班車,快速響Brighton影幾張~~十分大風。好彩有戴帽!

image
Brighton Pier其實係個遊樂場黎呢,有攤位遊戲,有機動遊戲。不過我快速遊走就無入去玩嚕。

image
跑去巴士站時回望,遠睇既Brighton Pier好靚啊!雖然唔係藍天,不過哩個光線都幾靚。
(係似乎就快天黑咁款者。哈哈。我今日先岩岩開始咋喂!!!)
(好彩宜家太陽晏返落山者~~~)

image
好鐘意有顯示到站時間既巴士站~好方便!勁口渴,満腦子都係可樂。
12X,見到仲有九分鐘,即刻Google Map揾超級市場,丫,又幾近喎!衝!

image
到手~~~

image
響英國成日見到黃色水仙,而且係用泥種而非用水浸,同香港好唔同。

image
12X已經係快車,都要差唔多成個鐘先到,去到已經三點了。
Seven Sisters Country Park就響巴士站對面,一落車就到咖喇~

image199_thumb
綠色電話亭,令我諗起Coca Cola Life… (非植入式廣告)(哈哈)





唔得,都係太眼睏!(~﹃~)~zZ
——待續。

2 則留言:

  1. Brighton係我讀英文班時經常提及,講到英國人至愛咁
    待續,唔怪之見唔到個崖

    回覆刪除
    回覆
    1. Brighton又真係幾靚幾舒服既~~~
      不過我今次唔夠時間explore個城市~~~
      同埋無行去睇崖最靚果個位!
      下次要去兩日一夜先至得!

      其實已經有咖喇!!係遠D囉~~
      因為未過相機D相就忍唔住寫左先~~~ 呵呵

      刪除